Airi Kivi on lõpetanud Tartu Ülikooli psühholoogia osakonna teadusmagistriõppe, läbinud süsteemne pereteraapia väljaõppe ning NLP (neurolingvistiline programmeerimise) praktiku taseme väljaõppe ning lisaks veel mitmeid kunstiteraapiat hõlmavaid väljaõppeid.
Erialaselt on Airi tegelenud nõustamisega üle 10 aastat ning praktiseerinud erinevate teaduslikult tõestatud tõhusate psühhoteraapia vormidega.
Praktilises töös on keskendunud laste, noorukite ja täiskasvanute individuaalse- ja perepsühhoteraapiaga.
Antonina Kiseleva on lõpetanud Moskva Psühhoanalüüsi Instituudi nõustamispsühholoogia bakalaureuseõppe. Ta jätkab õpinguid positiivse psühhoteraapia õppes Higher School of Practical Psychology koolis.
Positiivne psühhoteraapia on ressursile-orienteeritud meetod, mille ülesanne on aidata inimesel leida ja arendada oma resursse ja võimed.
Ta on läbinud täiendavaid koolitusi süü- ja häbitunde, traumajärgse stressihäirega toimetuleku teemadel, samuti on omandanud “sisemise lapse” ja “sisemise vanemaga” töö tehnikaid. Aastaid töötanud noortega, elukutse valiku ja hariduse strateegia teemadel.
Praktilises töös on keskendunud noorukite ja täiskasvanute individuaalsele psühhoteraapiale.
Maria Kanter on lõpetanud Tallinna Ülikooli Loodus- ja terviseteaduste instituudi psühholoogia eriala magistriõppe spetsialiseerumisega nõustamis- ja kliinilisele psühholoogiale.
Ta on läbinud Eesti Kognitiivse ja Käitumisteraapia Assotsiatsioonis kognitiiv-käitumisteraapia algväljaõppe ja osalenud mitmetes selleteemalistes töötubades.
Täiendanud end noorukite sõltuvus-, tervise-, ja riskikäitumise, vägivalla vähendamise, grupiprotsesside, psühhosotsiaalse töö laste ja noorukitega, laste psühhopatoloogia teemadel. Lisapädevusena omandab teadmisi hetkel pereteraapia väljaõppesuunal.
Erialaselt on Maria tegelenud nõustamisega üle 10 aastat ning praktiseerinud erinevate teaduslikult tõestatud tõhusate psühhoteraapia vormidega. Praktilises töös on keskendunud laste, noorukite ja täiskasvanute individuaalsele psühhoteraapiale.