Teeme koostööd erinevate haridusasutuste, lasteaedade, linnaosavalitsuste ja muude allasutustega, et ennetada ja lahendada vaimse tervise probleeme
Kasulik teada
Broneerimine
Valige sobiv spetsialist: Valige endale sobiv vastuvõtu tüüp ja sobiv spetsialist ning saate vajutada spetsialisti nime juures olevale nupule “broneeri aeg”, kus avaneb online-kalender.
Online kalender: Online kalendri kaudu näete valitud spetsialisti vabu aegu ning saate enda jaoks valida sealt kõige sobivama ning täita ära broneeringu ankeet.
Veebis kui kohapeal: Kõik vastuvõtu tüübid on võimalik teha nii kohapeale tulles Narva mnt 7, Tallinna kesklinnas või mugavalt veebivahendusel kasutades Google Meets rakendust. Broneeringu ankeedis saate märkida enda eelistuse.
Tasumine
Broneeringu ankeedil: Tasumine toimub broneerimise käigus, kus täidate broneerimise ankeeti.
Kinnituskiri: Kui olete broneeringu ära teinud, tasunud visiiditasu ülekandega, saate endale kinnituskirja e-maili, kus on samuti oluline info teie jaoks välja toodud tulevase vastuvõtu kohta.
Telefonile meeldetuletus: Päev enne broneeritud vastuvõtu aega tuleb teile telefonile meeldetuletav sõnum, vastuvõtu toimumise kohta.
Sularahas tasumine: Kui eelistate tasuda sularahas, siis tuleb teil pöörduda kontakti lehele, kus saate esitada soovi tulla vastuvõtule endale eelistatud ajal ning tuua välja, et soovite tasuda sularahas kohapeal.
Krüptorahaga tasumine: Saab tasuda kasutades krüptoraha: BTC, siis tuleb teil pöörduda kontakti lehele, kus saate esitada soovi tulla vastuvõtule endale eelistatud ajal ning tuua välja, et soovite tasuda krüptos.
Teenuse rahastusviisid
Tervisekindlustus: Teenuse eest võib tasuda ka tervisekindlustus (välja arvatud Haigekassa). Mõned tervisekindlustusplaani või ravikindlustusprogrammid hõlmavad psühholoogi teenuseid. Kui teil on endale või perele ostetud tervisekindlustus, siis tasub uurida, milliseid võimalusi tervisekindlustus teie jaoks hõlmab.
Linnaosavalitsus: Vastuvõtu eest võib tasuda ka teie kohalik linnaosavalitsus: mõned linnaosavalitused võivad pakkuda tasuta või osaliselt rahastatud psühholoogilist abi. Uurige enda kohalikust linnaosavalitsusest täiendavat infot.
Tööandja: Vastuvõtu eest võib tasuda ka teie tööandja. Mõned tööandjad pakuvad oma töötajatele psühholoogi teenuseid, kui nad on läbi elanud raskusi tööl või isiklikus elus.
Töötukassa: Töötukassa võimaldab nõustamisteenuseid registreeritud töötutele ning koondamisteate saanud tööotsijatele. Kui soovite tulla nõustaja vastuvõtule, siis rääkige sellest oma töötukassa konsultandile, kes teile teenust täpsemalt tutvustab ning teid vajadusel teenusele suunab. Meie kodulehel saate kontakti lehel kirjutada kontaktivormile pöördumise soovi, enda täisnime, isikukoodi ning maakonna nimetuse, kus olete Töötukassas end registreerinud. Vastame teile koheselt, kui oleme Töötukassast saanud kinnituse ning pakume esmased võimalikud vastuvõtu ajad e-maili teel.
Broneeritud ajast loobumine
24h enne broneeringu aega muudatused:
Kui selgub, et teil on broneering tehtud ning valitud aeg siiski ei sobi, tuleb sellest teada anda 24h enne vastuvõtu aja toimumist, kus saame teie aja ära muuta sobivama vastu.
Kui selgub, et teil on broneering tehtud ning valitud aeg siiski ei sobi, palun anda sellest teada hiljemalt 24 h enne kokkulepitud aega. Hilisema teatamise või vastuvõtule mitteilmumise korral visiiditasu ei tagastata.
Aja muutmiseks või tühistamiseks palun kirjutage vastava sisuga e-mail info@heaolu.ee
Kui 24h enne broneeritud aega ei ole muudatuse soovist teada andnud, olete kohustatud tasuma visiiditasu täies mahus.
Tagasiside
Selleks, et Heaolu Keskus saaks paremaks - väärtustame väga Sinu kogemust ja tagasisidet. Palun võimalusel täita ära tagasisidevormi, kus on ainult kaks punkti ning võtab vähem kui minut aega. Tagasiside vorm on anonüümne.
Tagasiside vorm
Tagasiside on võimalik anda ka Googles
Tänan, et aitad meil olla parem!